הוצאת ויזה לארה"ב | visa to U.s.a

 לא תוכלו לטוס לניו-יורק ללא לויזה לארה"ב. תהליך הוצאת הויזה לוקח זמן ורצוי לדאוג לכך מבעוד מועד ולא להשאיר לרגע האחרון.

על מנת להתחיל את התהליך עליכם להיכנס לאתר הרישמי של שגרירות ארה"ב כדי למלא את טופס הבקשה - טופס DS-160 - הטופס הוא באנגלית. פנו לפחות שעה על מנת למלא את הטופס על פי ההוראות המדויקות, מומלץ לעשות זאת לאט ובסבלנות כדי להימנע מטעויות שאחר קשה עד בלתי אפשרי לתקן. הטופס ארוך וכולל מילוי פרטים אישיים, שאלות בנוגע לביקורכם הצפוי בארה"ב ושאלות ביטחוניות.
שימו לב שלא ניתן להתחיל במילוי הטופס ולעשות הפסקה ארוכה, כיוון שאם במשך עשרים דקות לא תמלאו שום דבר כל מה שכבר מילאתם יימחק ויהיה עליכם לשוב ולמלא הכל מהתחלה.
שימו לב: לפני שתתחילו במילוי השאלון עליכם לבחור את הקונסוליה המתאימה - תושבי ירושלים וסביבתה צריכים לבחור את הקונסוליה בירושלים ולא את השגרירות בתל-אביב. חשוב לדעת כי לקונסוליה יש אתר שונה ואם אתם מתגוררים בירושלים ומעוניינים לבוא לראיון בקונסוליה הממוקמת בירושלים, יש למלא את הטופס ולשלם את האגרה לראיון באתר של הקונסוליה ולא באתר השגרירות.

במהלך מילוי הטופס תידרשו להעלות תמונה על פי קריטריונים מדויקים - גודל 5/5, צבעונית, רקע לבן ושחושפת את הפנים במלואן כולל את האזנים. במידה והתמונה לא תעמוד בקריטריונים הטופס לא יאושר ולא תוכלו להמשיך בתהליך. דאגו לקובץ מוכן עם התמונה עוד בטרם תיגשו למילוי הטופס. כמו כן, יהיה עליכם להביא תמונה זהה נוספת ביום הראיון בשגרירות.

בסיום מילוי הטופס תקבלו טופס אישור עם תמונתכם וברקוד. הדפיסו טופס זה.

לאחר שהשלב המייגע והארוך של מילוי הטופס מאחוריכם תידרשו לתשלום אגרת הויזה. היכנסו לדף המיועד לתשלום האגרה שבאתר השגרירות.
נכון להיום (2016) העלות של אגרת ויזת תייר (B1/B2) לארה"ב היא $160 העלות נקבעת לפי סוג הויזה המבוקשת - עבור ויזת סטודנט נדרשת אגרה נוספת בסך 200$. תוכלו לשלם באשראי (בתשלום אחד בלבד) או להוריד את שובר התשלום מהאתר, להדפיסו ולשלם במזומן בדואר ישראל (בהמרה לשקל כמובן). לאחר אישור התשלום תוכלו להמשיך לקביעת תור לראיון. תשלום האגרה תקף לשנה בלבד, במידה ולא המשכתם בתהליך וקבעתם ראיון בשגרירות תוך שנה מיום התשלום, יהיה עליכם לחזור על התהליך ועל התשלום בשנית. תשלום זה עבור האגרה אינו מוחזר במידה ובקשתכם לויזה אינה מאושרת. הדפיסו גם את אישור תשלום האגרה.

כעת יש בידיכם אישור מודפס עם הברקוד והתמונה ואישור תשלום האגרה - לא תוכלו להגיע לראיון בשגרירות ללא האישורים הללו. לראיון תתבקשו להביא גם תמונה נוספת זהה לזאת שבטופס. שימו לב שאם בטעות שילמתם באתר הקונסוליה ואת הטופס מילאתם באתר השגרירות, אין לכם אפשרות לשנות ויהיה עליכם להגיע לירושלים לראיון בקונסוליה ושם למלא מחדש את הטופס, לכן אנו מדגישים, פנו את הזמן על מנת למלא את הטופס בסבלנות ובדקדקנות על מנת להימנע מטעויות.

כעת תופנו למערכת קביעת תור לראיון בשגרירות (או בקונסוליה). תוכלו לקבוע את הראיון גם באמצעות המוקד בטלפון 03-9058062 - לאחר שקבעתם מועד לראיון תקבלו אישור למייל, הדפיסו גם אותו וצרפו לתיקיית המסמכים שאתם צריכים להביא איתכם לשגרירות ביום הראיון. בתיקייה צריכים להיות -
טופס אישור מילוי טופס הבקשה לויזה DS-160 הכולל ברקוד ותמונתכם
תמונה נוספת זהה לזאת שהעלתם בעת מילוי הטופס - גודל 5/5 ובצבע
 אישור תשלום אגרת הויזה
מכתב הזמנה לראיון
דרכון בתוקף (ובמידה והיתה ויזה בעבר בדרכון ישן אז גם אותו)

יכול לעזור גם ביום הראיון:
מכתב ממעסיק שמאשר את המשך העסקתכם ומפרט את משך עבודתכם בחברה
מכתב הרשמה ללימודים במידה וזה רלוונטי
אישור מהמפקד במידה ואתם חיילים בסדיר או בקבע

שימו לב שלא ניתן להיכנס לשגרירות עם שום דבר למעט המסמכים - לא תיקים אישיים, לא טלפונים, מחשבים או אפילו לא דיסק און קי. בסמוך לשגרירות ישנם עסקים המציעים שירות שמירת חפצים בתשלום.

הגיעו לראיון בשעה שנקבעה לכם אך קחו בחשבון לפחות שעה של המתנה עד שיגיע תורכם. הראיון בשגרירות מורכב מהמתנה בתורים בכמה שלבים - תור לבדיקה ביטחונית טרם הכניסה לשגרירות, תור למסירת התמונה ואישור המסמכים, תור לרישום הביומטרי ובסופו של דבר תור אחרון לראיון מול פקיד השגרירות. הראיון נמשך מספר דקות בהן תישאלו על ידי הנציג מה מטרת ביקורכם בארה"ב, ענו תשובות קצרות וענייניות ושמרו על התנהגות מכבדת. לרב בתום הראיון יאמר לכם הנציג אם בקשתכם לויזה אושרה. את טופס הבקשה ואת הדרכון תשאירו אצלו על מנת שאשרתכם תונפק. הדרכון עם הויזה יגיע אליכם באמצעות דואר שליחים תוך 10 ימי עבודה.

שימו לב ילדים מתחת לגיל 14 או מבוגרים מעל גיל 80 אינם נדרשים להגיע לראיון בשגרירות. יש לבצע את כל התהליך בדומה ואת המסמכים בצירוף הדרכון למסור בסניף הדואר הספציפי שתתבקשו.

פועלות בישראל גם חברות המציעות את הטיפול בהגשת הבקשה לויזה - מה זה אומר? חברות אלה מציעות רישום דרך אתרם ומילוי טופס מעט קצר יותר, הן דואגות להעברת תשלום האגרה באמצעות האשראי שלכם וגובות עמלת טיפול גבוהה. אתם עדיין תצטרכו לדאוג לכל הפרטים - תמונה, מילוי פרטים אישיים וכמובן הגעה לראיון בשגרירות.

 

 

שלום ותודה על האתר, שאלה בנושא עידן טראמפ

תודה על האתר, אשמח למידע ממכם האם יש איזה שינוי מבחינת נושא קבלת ויזה לארה"ב כיון בעידן דונלאד טראמט, עם מדיניות ההגירה הנוקשה, אשמח לתשובתכם כי אני לא מצליח למצוא מידע רב ומדויק בנושא זה באינטרנט, תודה מראש.

NYCGO המדריך המלא לניו יורק  מקבוצת קליק גו, תוכן תיירותי ממוקד ועדכני בלמעלה מ 50 יעדים בעולם. 
www.nycgo.co.il 

ראו מגוון מלונות ובתים בניו יורק באישור מידי וללא עמלות הזמנה עם  

 

Zamir Sivan CEO
An interesting aspect that rolex replica sale concerns not just Omega but the Swiss watch industry at large is that while Omega has worked together with METAS in creating this rolex replica new certification process, other brands, even those not part of the Swatch Group, will be able to have their watches certified. As Nick Hayek, CEO of the Swatch Group explained, with this move they would like to urge other brands to replica watches uk further develop their own movements in a way that makes them more accurate and also anti-magnetic. With that, Swatch Group follows up on what the late Nicolas Hayek Sr. has started around 15 years ago, when he first proposed (and later carried on) to rolex replica sale drastically reduce the amount of movement kits and finished movements that ETA supplied to the industry. And while this certification process arguably is a less draconian measure, in the mid to long-term it may have a positive hublot replica effect and further encourage high-end competitors of Omega to further develop their own calibers.